

Με το διπλό από τη Δερύνεια έφυγε η γυναικεία πετοσφαιρική ΟΜΟΝΟΙΑ στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ Β1 Κατηγορίας.
Τα κορίτσια μας πήραν το ντέρμπι με την Αναγέννηση επικρατώντας με 0-3 σετ και συνεχίζει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις.
Συγκινητική η προσπάθεια των κοριτσιών μας που αξίζουν μεγαλύτερη στήριξη και από εμάς.
Τα σετ: 17-25, 21-25, 12 – 25









![ΟΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ Ε.15 | Χριστόφορος Χριστοφόρου: «ΟΜΟΝΟΙΑ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο» [BINTEO]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/OlaPrasina.E15-ChristoforosChristoforou-300x194.jpg)
![Ατάκα για Μασούρα: «Είναι ένα κεφάλαιο μόνος του… σαν ένα μικρό παιδί» [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/FIesta-Paiktes-2026NIC_3552-100x75.jpg)


![Μεξικανός επιθετικός ξεσπά σε κλάματα αφού σκοράρει ένα γκολ [ΒΙΝΤΕΟ]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/Jimenez-100x75.webp)



![Γκοτιέ Λιορίς: Τοποθετήθηκε για το μέλλον του πριν από λίγες μέρες [Δήλωση]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/GautierLloris-100x75.jpg)

![Inside Training | Η πρώτη προπόνηση στην Κυπερούντα [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/ProtiProponisi-Kyperounta-75-100x75.jpg)