
Παρότι ΓΣΠ και Οθέλλος είχαν συμφωνήσει για τη νέα χρονιά και οι Αθηαινίτες θα το είχαν σαν έδρα, φαίνεται πως αυτό αλλάζει.
Το ΔΣ του ΓΣΠ αποφάσισε πως δεν μπορεί να λειτουργήσει με τρεις ομάδες αφού το γήπεδο θα χρησιμοποιηθεί και για τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια των ομάδων.
Όλες οι ομάδες που θα προκριθούν στους ομίλους θα δηλώσουν το γήπεδο της πρωτεύουσας για έδρα.
![Φιλικό τεστ για την Εθνική Κύπρου στη Σλοβενία [19:00 ΡΙΚ]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/1780553659-1-238x178.jpg)
![Πετάει για Σλοβενία η Εθνική μας [Φωτογραφίες]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/Andreou-EthnikiKyprou-238x178.jpg)








![Γκοτιέ Λιορίς: Τοποθετήθηκε για το μέλλον του πριν από λίγες μέρες [Δήλωση]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/GautierLloris-100x75.jpg)

![Inside Training | Η πρώτη προπόνηση στην Κυπερούντα [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/ProtiProponisi-Kyperounta-75-100x75.jpg)