Χαλαρές στιγμές για τους παίκτες μας μετά την 10η συνεχόμενη τους νίκη στο πρωτάθλημα φούτσαλ. Οι πράσινοι απόλαυσαν το φαγητό στο Platinum Cafe-Restaurant στην Κακοπετριά. Το τμήμα φούτσαλ ευχαριστεί τον Νάκη Ευγενίου και όλους στο καφεστιατόριο.
Νέο επεισόδιο “Όλα Πράσινα” | Με τον Χριστόφορο Χριστοφόρου
Στο νέο επεισόδιο της εκπομπής «Όλα Πράσινα» φιλοξενούμε τον Χριστόφορο Χριστοφόρου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του...