
Στα καρβουνοτσιμπήματα γλέντησαν μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου τα κορίτσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ!
Η ανάρτηση του σωματείου:
Το ψεσινό γλέντι για το δεύτερο σερί Κύπελλο της Γυναικείας ομάδας Πετόσφαιρας συνέχισε στο εστιατόριο @karvounotsimpimata
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα, τον ιδιοκτήτη και φίλο Λοΐζο Λοϊζή που χορήγησε πλήρως την δεξίωση της ομάδας.
View this post on Instagram









![ΟΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ Ε.15 | Χριστόφορος Χριστοφόρου: «ΟΜΟΝΟΙΑ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο» [BINTEO]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/OlaPrasina.E15-ChristoforosChristoforou-300x194.jpg)
![Ατάκα για Μασούρα: «Είναι ένα κεφάλαιο μόνος του… σαν ένα μικρό παιδί» [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/FIesta-Paiktes-2026NIC_3552-100x75.jpg)


![Μεξικανός επιθετικός ξεσπά σε κλάματα αφού σκοράρει ένα γκολ [ΒΙΝΤΕΟ]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/Jimenez-100x75.webp)





