
Ο οπαδός του Αποέλ που χαιρετούσε ναζιστικά προς την κερκίδα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ βρέθηκε το πρωί ενώπιον του δικαστηρίου.
Οι πληροφόρηση αναφέρει ότι αποφασίστηκε αποκλεισμός του από το γήπεδο για χρονικό διάστημα έξι μηνών ενώ του επιβλήθηκε και πρόστιμο ύψους 250 ευρώ.






![Επικός Σίμιτς με απίστευτο σχόλιο στην ανάρτηση του Ντιουνκού [Φώτο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/u45ey-238x178.jpg)

![Ποστάρισμα από Άλφα Ντιουνκού [Φωτογραφίες]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/04/Diounkou-238x178.jpg)
![Ανυπόμονος ο Τασάρας [Ανάρτηση]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/OMONOIA-ApollonSKOS7880-238x178.jpg)



