Με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού στο ΓΣΠ κόντρα στον Αποέλ ο Έρικ Μποτεάκ μίλησε στην κάμερα της Cablenet. Ο Γάλλος αναφέρθηκε στο αποτέλεσμα της ομάδας μας, στην παρουσία της αλλά και για την δύσκολη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για μας. Μείναμε στην κορυφή, μαζί με την Ανόρθωση. Το πρώτο ημίχρονο ήταν δύσκολο για μας, αλλά το δεύτερο ήταν καλύτερο για μας. Ήμαστε ευχαριστημένοι».










![ΟΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ Ε.15 | Χριστόφορος Χριστοφόρου: «ΟΜΟΝΟΙΑ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο» [BINTEO]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/OlaPrasina.E15-ChristoforosChristoforou-300x194.jpg)
![Ατάκα για Μασούρα: «Είναι ένα κεφάλαιο μόνος του… σαν ένα μικρό παιδί» [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/FIesta-Paiktes-2026NIC_3552-100x75.jpg)


![Μεξικανός επιθετικός ξεσπά σε κλάματα αφού σκοράρει ένα γκολ [ΒΙΝΤΕΟ]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/Jimenez-100x75.webp)





