

Με τρεις αλλαγές η ενδεκάδα που επέλεξε ο Χένινγκ Μπεργκ κόντρα στον Άρη.
Ο Νορβηγός κόουτς έδωσε φανέλα βασικού σε Κουλιμπαλί, Μάριτς και Σεμέδο, σε σχέση με το προηγούμενο ματς, και άφησε στον πάγκο τους Σίμιτς, Κούσουλο και Χατζηγιοβάνη.
Στα αξιοσημείωτα η επιστροφή Σεμέδο στην ενδεκάδα αλλά και η επιλογή Μάριτς αντί Άιτινγκ στον άξονα.
Αναλυτικά οι επιλογές:
Η ενδεκάδα: Ουζόχο, Ντιουνκού, Κουλιμπαλί, Παναγιώτου, Μπάλκοβετς, Μάριτς, Ανδρέου, Τάνκοβιτς, Εβάντρο, Σεμέδο, Μαέ
Στον πάγκο: Μιχαήλ, Κυριακίδης, Άιτιγνκ, Γιόβετιτς, Χατζηγιοβάνης, Ανδρέου.Ε, Μασούρας, Σίμιτς, Κούσουλος, Εράκοβιτς, Νεοφύτου, Κωνσταντινίδης









![ΟΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ Ε.15 | Χριστόφορος Χριστοφόρου: «ΟΜΟΝΟΙΑ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο» [BINTEO]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/OlaPrasina.E15-ChristoforosChristoforou-300x194.jpg)
![Ατάκα για Μασούρα: «Είναι ένα κεφάλαιο μόνος του… σαν ένα μικρό παιδί» [Βίντεο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/05/FIesta-Paiktes-2026NIC_3552-100x75.jpg)


![Μεξικανός επιθετικός ξεσπά σε κλάματα αφού σκοράρει ένα γκολ [ΒΙΝΤΕΟ]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/Jimenez-100x75.webp)





