O πρόεδρος Satoru Iwata εξήγησε την καθυστέρηση ορισμένων τίτλων στο Wii U
Επίσης, ο πρόεδρος της Nintendo, εξήγησε και τους λόγους καθυστέρησης κυκλοφορίας first-party τίτλων στο Wii U. Όπως παραδέχτηκε, η εταιρεία δεν μέτρησε σωστά τα πράγματα, με αποτέλεσμα η ανάπτυξη ορισμένων παιχνιδιών να γίνεται με περιορισμένα μέσα ή ανθρώπινο δυναμικό. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, ανέφερε το Pikmin 3.
Υποστήριξε δε, ότι με τόσα projects να τρέχουν παράλληλα, ήταν επόμενο αρκετοί άνθρωποι να εμπλέκονται σε περισσότερα του ενός, και να προκύψουν αναπόφευκτες καθυστερήσεις στην ανάπτυξη. Είναι προφανές λοιπόν, ότι υπήρξε κακός υπολογισμός, με την Nintendo να αποφασίζει υπέρ της ποιότητας, έναντι της ποσότητας, ώστε τα videogames που φθάνουν στον καταναλωτή να είναι τα καλύτερα δυνατά, έστω και αργοπορημένα.
Ακόμα, υπάρχουν πληροφορίες ότι η ομάδα που χάκαρε το Wii, τα κατάφερε και με το Wii U, με την Nintendo να απαντά ότι είναι ενήμερη για τις προσπάθειες αυτού του γκρουπ, αλλά προς το παρόν είναι σε θέση να γνωρίζει ότι δεν στέφθηκαν από επιτυχία.
Πηγή: Techit.gr