
Δεν απογοητεύονται στην ΟΜΟΝΟΙΑ αφού είναι μόλις η αρχή του πρωταθλήματος και η ήττα από την ΑΕΚ δεν σταματάει τις προσπάθειες των παικτών και του Τσαγγαρίδη. Αυτή την άποψη δείχνει να έχει και ο Γουΐλκερσον που έγραψε στο λογαριασμό του στο facebook:
«Ναι χάσαμε στο πρώτο μας, αλλά αυτό δεν θα μας πάρει πίσω. Το βλέπουμε ως μία ευκαιρία. Η σεζόν έχει αρχίσει και αν δεν είσαι προετοιμασμένος τότε καλύτερα να ετοιμαστείς»






![Επικός Σίμιτς με απίστευτο σχόλιο στην ανάρτηση του Ντιουνκού [Φώτο]](https://omonoianews.com/wp-content/uploads/2026/06/u45ey-100x75.jpg)



